- صفحه اصلی
- اسکریپت ها , خدماتی , دیگر اسکریپت ها , مدیریت کاربران
- TaskGo SaaS – ابزار مدیریت وظایف
TaskGo یک ابزار مدیریت وظایف با ویژگی های پیشرفته است که به شما امکان می دهد وظایف پروژه ها را با حداکثر سهولت مدیریت کنید. این یک ابزار بسیار مؤثر است که به شما امکان می دهد چندین کار را زیر یک سقف امن انجام دهید. این ابزار مقرونبهصرفه اینجاست تا مدیریت وظایف را آسانتر کند. با یک نسخه SaaS، برنامه هایی را با استفاده از یک ورود فوق العاده مدیریت ایجاد کنید.
TaskGo SaaS is a task management tool with advanced features that would allow you to manage tasks of projects with utmost ease. It’s a highly effective tool that allows you to juggle multiple tasks under one secured roof. This cost-effective tool is here to make the management of tasks easier. With a SaaS version, create plans using a super admin login.
از ابزار مدیریت وظایف TaskGo چه انتظاری باید داشت
- یک داشبورد موثر برای درک جنبه های مختلف وظایف و پروژه ها
- دسترسی به ابزارهای چند زبانه
- امکان یافتن کارها با یک برگه جستجو در بالا
- مدیریت وظایف از طریق کشیدن و رها کردن kanban
- مدیریت هزینه ها و جدول زمانی پروژه ها
- گزینه های مختلف برای جزئیات کار مانند چک لیست، افزودن مورد دلخواه، پیوست، چند کاربر و غیره.
- کمک هزینه چند کاربر برای راحتی با مجوزهای مختلف ماژول
- ویژگی حالت تاریک که با صفحه نمایش DPI سازگار است
- بسیاری از گزینه های تنظیمات پروژه
- الگوهای ایمیل برای ارسال فوری ایمیلهای فوری
- کوکی GDPR اضافه شد تا بازدید بعدی را آسانتر و مفیدتر کند
- ماژول قرارداد برای امضای دیجیتال
- ماژول گزارش پروژه
- پیش نمایش تصویر آپلود شده
reCaptcha - در صفحه ورود و بازنشانی رمز عبور
- ماژول پروژه تکراری
- تقویم Google برای رویدادها
- واردات / صادرات در اکسل در پروژه، عضو، فاکتور
- تنظیمات رنگ تم ها و طرح بندی تیره در زیر قالب سفارشی ساز
- امنیت تایید ایمیل در ثبت نام کاربر
- مالک می تواند درخواست طرح را ارسال کند و مدیر می تواند درخواست طرح را بپذیرد یا رد کند (درگاه پرداخت دستی)
- نمودارها و گزارش های جذاب
- مشتری و کاربر پروژه خود را اضافه کنید
- نمای شبکه وظایف
- اضافه شدن وظیفه عاقلانه ردیابی زمان
- برنامه دسکتاپ برای پیگیری فعالیت ها/ساعت های پروژه
- مالک می تواند درخواست طرح ارسال کند و سرپرست می تواند درخواست طرح را بپذیرد یا رد کند
- نمایش آخرین زمان ورود کاربران در لیست اعضا
- ارسال و دریافت فاکتور با کمک کدهای QR
- Slack Integration
- ادغام زوم
- یکپارچه سازی تلگرام
- گزینه زبان پیش فرض
- یک تجربه RTL کاربرپسند برای مشتریانی که از زبانهای عربی، عبری و اردو استفاده میکنند
- هر یک از پرداختهای طرحها را میتوان با استفاده از 10 درگاه پرداخت متنوع به نامهای Stripe، PayPal، Paystack، Flutterwave، Razorpay، Paytm، Mollie، Skrill، Mercado Pago، CoinGate، Paymentwall انجام داد.
- Stripe گزینههای خرید تکراری و یکباره را در برنامه ارتقاء خواهد داشت
- ساخته شده با لاراول 9
ویژگی های برجسته TaskGo – ابزار مدیریت پروژه
ایجاد برنامه و پرداخت – یک ویژگی ویژه SaaS
با ورود به سیستم Super Admin، برنامه هایی را ایجاد کنید که برای مدل کسب و کار شما قابل اجرا باشد. قیمت و مدت زمان مناسب را برای طرح ایجاد شده انتخاب کنید. شما می توانید حداکثر تعداد کاربر و پروژه را مجاز کنید. پرداخت ها را با استفاده از درگاه های پرداخت مختلف انجام دهید. این طرح در صورت عدم تمدید پس از انقضای آن غیرفعال می شود.
داشبورد کارآمد
این یک داشبورد همه کاره ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در پروژه ها، وظایف، هزینه ها و کاربران کل اطلاعات داشته باشید. همچنین یک نمایش گرافیکی از نمای کلی کار و جدول زمانی برای یک هفته جاری ارائه می دهد. شما می توانید وضعیت پروژه پروژه های مختلف را بررسی کنید و همچنین لیستی از کارهای انجام دهید. همچنین می توانید پروژه ها و وظایف برتر خود را در داشبورد از طریق یک کلیک ساده مدیریت کنید که شما را به صفحه دقیق هدایت می کند.
مدیریت پروژه
تب پروژه به شما امکان می دهد پروژه های خود را در نمای شبکه و لیست مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد پروژه ها را از طریق گزینه های مختلف فیلتر کنید. گزینه flaged به شما امکان می دهد پروژه ها را بر اساس وضعیت آنها جستجو کنید. همچنین به شما اجازه می دهد تا اعضا را به پروژه های مختلف دعوت کنید.
ویژگی های پروژه
با انتخاب هر پروژه اطلاعات دقیقی در مورد آن به دست می آورید. از طریق نمایش آماری کارهای انجام شده، هزینه ها، روزهای باقیمانده، کارهای باز، نقاط عطف به دست آمده، کاربران اختصاص داده شده، ساعت های اختصاص داده شده و زمان صرف شده، به خلاصه مختصری دسترسی پیدا می کنید. به طور خلاصه تمام جزئیات یک پروژه. می توانید کاربران جدید اضافه کنید و مجوزهای آنها را مدیریت کنید. برگه مشاهده در مایل استون ها به شما امکان می دهد جزئیات نقطه عطف را مشاهده، ویرایش و حذف کنید. می توانید فایل هایی را که برای وظایف اضافه شده اند دانلود کنید و گزارش فعالیت پروژه خاص را مشاهده کنید.
ویژگی نمودار گانت در جزئیات پروژه
نمودار همیشه یکی از نمایش های قوی داده هایی است که ما داریم. در اینجا نمودار گانت وضعیت وظایف را به صورت ربع روز، نیم روز، روزانه، هفتگی و ماهانه نشان می دهد.
وظیفه و مدیریت به موقع آن
برد kanban برای وظایف به شما امکان می دهد آنها را بر اساس وضعیت تکمیل آنها رها کرده و بکشید. می توانید نظرات، پیوست ها و چک لیست ها را برای هر کار اضافه و مشاهده کنید. میتوانید با اختصاص نام، ساعات تخمینی، کاربران و تاریخها، یک کار جدید اضافه کنید. می توانید نقطه عطف و اولویت را برای هر کار انتخاب کنید که به شما امکان می دهد جدول زمانی خود را به راحتی مدیریت کنید.
جدول زمانی
شما می توانید جدول زمانی هر پروژه را با اضافه کردن وظیفه مدیریت کنید. این کار باعث میشود پروژه به موقع تکمیل شود و شما میدانید چه کاربرانی برای هر کار چقدر زمان کار کردهاند.
برنامه دسکتاپ برای پیگیری ساعت پروژه
شما می توانید زمان صرف شده در حین کار بر روی هر پروژه و وظایف آن را با شروع یک تایمر ردیابی کنید. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات را برای ایجاد عکسهای خودکار از ردیاب که در یک فاصله زمانی خاص اجرا میشود، سفارشی کنید. می توانید حداقل 1 دقیقه برای فاصله زمانی بین اسکرین شات ها تنظیم کنید. همچنین می توانید اسکرین شات ها را بررسی کرده و در صورت نیاز موارد غیر ضروری و نامناسب را حذف کنید.
مخارج
با افزودن پیوستهایی برای هر هزینه، هزینههای پروژه را درج کنید.
تنظیمات پروژه
تنظیمات اولیه به شما امکان می دهد نام، توضیحات و تاریخ پروژه را اختصاص دهید. شما می توانید تصاویر پروژه را آپلود کنید و وضعیت پروژه ها را برای سهولت خود تغییر دهید. شما همچنین می توانید پیشرفت پروژه و کار را از طریق ورود دستی مدیریت کنید. تنظیمات اضافی به شما این امکان را می دهد که بودجه، ساعت و برچسب ها را اختصاص دهید. می توانید نماد ارز خود را برای تخمین بودجه اضافه کنید. مرحله Task به شما امکان می دهد مراحل کار را اضافه و حذف کنید. اعلان های مختلف پروژه را از طریق تنظیمات ساده مدیریت کنید.
فهرست وظیفه یا لیست کار
می توانید کارها را از طریق گزینه های موجود جستجو کنید. همچنین می توانید وظایف را بر اساس اولویت و تاریخ مقرر فیلتر کنید. هر کار شما را به یک صفحه کانبان می برد که در آنجا می توانید از طریق گزینه کشیدن و رها کردن آنها را مدیریت کنید.
نمای کلی کاربر
شما در یک صفحه اطلاعات دقیقی از جدول زمانی، وظایف، مهارت ها، پروژه ها، ضمیمه ها، وظایف مربوطه و جزئیات رسانه های اجتماعی کاربران دریافت می کنید. تصویری گرافیکی از جدول زمانی هر کاربر به راحتی قابل دسترسی است.
تقویم
تقویم به شما یک نمای کلی از وظایفی که بر اساس اولویتها و تاریخهای سررسید مرتب شدهاند، میدهد.
Slack Integration
دریافت اعلانهای فوری فعالیتهای شرکت یکی از بیدردسرترین راهها برای نظارت بر آنها است. با کمک Slack Integration، میتوانید از طریق کانالهای خاص و زمانی که انجام میشوند، بینشی در مورد اقدامات اصلی کسب کنید. همچنین به شما کمک می کند تا پیام ها را برای تاریخ های آینده برنامه ریزی کنید. اصلاح اشتباهات نیز سنگین نیست.
ادغام زوم
جلسات مجازی برای ما چیز جدیدی نیست. Zoom Integration بستری را فراهم میکند که در آن میتوانید پس از دادن ورودیهای جزئیات خواسته شده، یک جلسه بزرگنمایی ایجاد کنید. مشتری، کاربر(ها)، زمان جلسه و مدت زمان، و پیوندی ایجاد می کند که از طریق آن افراد می توانند به جلسه بپیوندند. می توانید جلسات را به راحتی ایجاد، مشاهده، شروع و حذف کنید.
همراه با آن، جلسه بزرگنمایی ایجاد شده با تقویمی که جزئیات جلسه و همچنین افرادی که و در چه ساعتی به جلسه میپیوندند را نشان میدهد همگامسازی میشود. این ویژگی همگام سازی تقویم به برنامه ریزی جلسات بر اساس آن کمک می کند.
یکپارچه سازی تلگرام
پیام فوری و بی دردسر یکی از راه های مطلق برای هماهنگی و ارتباط با پروژه ها و فعالیت های پروژه ها است. با یکپارچه سازی تلگرام، می توانید از اقدامات انجام شده در مورد هر چیزی که به آن علاقه دارید اطلاع رسانی کنید. هماهنگ ماندن با کارهای انجام شده با این ویژگی راحت است.
ماژول چت
ارتباط مستقیم یک جنبه مهم در هر کسب و کاری است. ماژول چت با دسترسی و استفاده آسان ارائه شده در TaskGo به شما کمک می کند تا در تماس مستقیم و دائمی با زیردستان و مافوق باشید.
نمای کلی من
شما نمای کلی نمایه خود را دقیقاً مانند نمایه کاربران دریافت می کنید. اطلاعات دقیق در مورد جدول زمانی، وظایف، موعد مقرر، پروژه ها و جزئیات رسانه های اجتماعی. با پر کردن اطلاعات ضروری و اولیه از طریق تنظیمات اولیه، نمایه خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید امنیت خود را با یک کلیک ساده مدیریت کنید.
کوکی GDPR اضافه شد تا بازدید بعدی را آسانتر و مفیدتر کند
کوکی GDPR یک کوکی احراز هویت شده است که به کاربران کمک می کند تا اطلاعات شخصی خود را در مرورگر برای ورود به سرویس آنلاین آتی تنها با اجازه خود ذخیره کنند. از آنجایی که فرآیند ورود اولیه حذف می شود و کاربر مستقیماً به صفحه فرود منتقل می شود، این باعث صرفه جویی در زمان می شود.
حالت تاریک
بصری این ابزار را از طریق یک جایگزین حالت روشن و تاریک داخلی مدیریت کنید. این کاملاً با صفحه نمایش معمولی و با DPI بالا سازگار است.
تنظیمات مدیریت
این ابزار مدیریت کار به چندین زبان موجود است و آن را برای تعداد زیادی از مردم امکان پذیر می کند. 4 قالب ایمیل مختلف به راحتی در دسترس هستند تا به زبان مورد نظر شما از آنها استفاده کنید. با این قالب های فوری ایمیل ها را فورا ارسال کنید. تنظیمات اولیه را با انتخاب لوگو، متون عنوان و تنظیمات پاورقی مدیریت کنید. همچنین تنظیمات میلر را از طریق مراحل آسان مدیریت کنید.
- آموزش
- اسکریپت ها
- HTML5
- آپلود سنتر
- آمارگیر
- اسکریپت تبلیغاتی
- اسکریپت خبرخوان
- اسکریپت فروشگاهی
- اسکریپت مدارس
- اسکریپت های Clone
- اسکریپت های سئو Seo
- اشتراک گذاری فایل
- اشتراک گذاری ویدیو
- ایجاد سایت های فیلم و سریال
- ایجاد سایت های موزیک
- بازی آنلاین
- پشتیبانی مشتریان
- جامعه مجازی
- جستجوی دامنه
- چت
- حراجی آنلاین
- خدماتی
- سرویس وبلاگدهی
- سیستم مدیریت محتوا
- کوتاه کننده لینک
- مدیریت کاربران
- دیگر اسکریپت ها
- افزونه ها
- سورس اپلیکیشن
- قالب ها
- ابزار وب مستر